Friday 17 May 2013

Pertama sekali...


Assalamualaikum J


Jadi ini adalah post pertama aku (Danial Radzi @ Sferalotus) sebagai blogger. Aku xtau berapa lama aku mampu bertahan sebagai blogger..hahahaha.

Anyway, ini juga adalah pertama kali aku menggunakan nama “SferaLotus” sebagai domain utk blogspot. Sebelum ni ada je blog yang aku bukak, tapi………. Terbengkalai x terusik..huuuu. So, for this blog, hopefully aku dapat memberikan komitmen yg penuh utk terus memenuhkan masa2 kosong aku..walaupun dengan hanya masok ayor. Hahahaha. Teman org Perak yer..tapi tercampak ke Kedah. T.T tu yg agak sedih. Tapi nak buat cemana, perancangan yang Maha Esa adalah perancangan yang agung..cubalah untuk bersangka baik atas apa yg telah berlaku. insyaAllah, setiap yang berlaku ada hikmah yang tersurat dan tersirat.

So, I think enough for this “introduction post”. Hahahaha. Sori la aku suka gelak..dalam tulisan. Hahahahaha. Secara jujur, aku pendiam, dan aku x ramah. Hanya dengan insan2 yang terpilih je aku boleh masuk. So, aku mintak maaf sgt2 andai ada yang terasa hati dgn sikap aku ini. I’m Very Sorry About That. :’) hahahaha.

Ok, semoga berjumpa di post yang lain.

Assalamualaikum J

No comments:

Post a Comment