Monday 20 May 2013

Cerita Hati...

Assalamualaikum :)


so, ini post kedua..hahaha.. it feels good when i have something to write.. woohooo !!! >.<
ok back to normal..

sejak kebelakangan ni, aku banyak bermimpi ttg rakan2 sekolah dan rakan2 matrik.. yes..i can't denied that i miss them.. baru x jumpa 3 minggu, da rindu gaban.. ish3..hahahaha..
tapi ak sering teringatkan seorang WANITA (ya..cukup sempurna utk digelar wanita..) yg mana sering mengganggu perhatian ak.. namanya........... haish..tanak le teman kabo..segan..hak3..
orgnya bese2 je..merupakan anak sulung.. mungkin tak terlanjur kalo ak kata yg ak sudah "ter"crush dgn dy.. haha.. orgnya lawa..ramai yg kata dy lawa.. smpi slh sorang member ak pun syiok kat dy.. ehh, bukan sorang, RAMAI !! semua dok tanya ak pasal dy.. (macam la ak tau semua ttg dy -.-)
5 tahun, tiada siapa singgah di hati yg kosong ini, tiba-tiba datang si dia memenuhi setiap rongga yg kekosongan dlm hati.. so i feel strange..because it is my first time !! bila selisih, aku jadi tak menentu.. bila hilang, aku gelisah.. bila di depan mata, aku hilang kata-kata.. ehh, lain je..hak3..

aku pun xtau apa yg aku merepek di sini.. cuma ak harap dy xtau yg aku suka dy.. payah dunia aku kalo dy tau..payah..payah.. papepun, aku doakan dia bahagia..

Bila kawan2 aku bahagia, ceria, aku pun bahagia ceria sama..

jadi cukup di sini kemerepekan aku.. semoga berjumpa lagi, insyaAllah.. :)

Assalamualaikum :)

p/s: aku harap member2 aku x jumpa blog ni.. parah2.. -..-
p

No comments:

Post a Comment